Maak 1x per maand een foto van jouw haarsituatie.
Na 5 maanden geen verbetering van jouw haarsituatie?
Mail de foto’s naar contact@kadeso.nl en jij krijgt je geld terug. Zorg ervoor dat de foto’s gemaakt zijn met mobiel, zodat we de data kunnen checken.
Dan krijg jij je geld teruggestort op jouw bankrekening.
Wij vergoeden de productkosten volledig. Dit houdt in dat je 81% van de kosten terugkrijgt.
Je hebt 2 weken de tijd om te laten weten dat je de garantie wilt gebruiken na de proefperiode van 150 dagen.
Heb jij geen resultaat behaald?
Dan kijken wij graag samen met jou naar een andere oplossing.
Wij werken samen met jou om haarverlies tegen te gaan.
Wat de oplossing ook mag zijn.
Wat zijn mijn restitutieopties?
Kies uit de volgende opties:
Optie 1: Een frisse start met een nieuwe haargroeikit
Wij geloven in tweede kansen en willen u graag een nieuwe kans bieden met een gloednieuwe haargroeikit, vergelijkbaar met degene die u hebt gekocht, zonder extra kosten. Soms gaat het er gewoon om het wat meer tijd te geven!
Houd er rekening mee dat het selecteren van een nieuw product als onderdeel van onze groeigarantie telt als uw claim, waardoor u niet in aanmerking komt voor een toekomstige geldteruggave.
Optie 2: Persoonlijke voucher voor onze website
Als u geïnteresseerd bent in het verkennen van verschillende opties uit ons productassortiment, kunnen we een voucher uitgeven die overeenkomt met de waarde van uw eerste aankoop voor gebruik op onze website.
Optie 3: Geld terug (exclusief verzendkosten)
Als u liever een restitutie wilt, begrijpen we dat. We zullen een restitutie verwerken voor de kosten van de haargroeikit. We willen ervoor zorgen dat u volledig tevreden bent, ongeacht welk pad u kiest.
De productverpakkingen dienen wel naar ons toegestuurd te worden, zodat wij onderzoek kunnen doen hiernaar.
Maak 1x per maand een foto van jouw haarsituatie.
Na 5 maanden geen verbetering van jouw haarsituatie?
Mail de foto’s naar contact@kadeso.nl en jij krijgt je geld terug. Zorg ervoor dat de foto’s gemaakt zijn met mobiel, zodat we de data kunnen checken.
Dan krijg jij je geld teruggestort op jouw bankrekening.
Wij vergoeden de productkosten volledig.
Wij vergoeden de productkosten volledig. Dit houdt in dat je 81% van de kosten terugkrijgt.
Je hebt 2 weken de tijd om te laten weten dat je de garantie wilt gebruiken na de proefperiode van 150 dagen.
Heb jij geen resultaat behaald?
Dan kijken wij graag samen met jou naar een andere oplossing.
Wij werken samen met jou om haarverlies tegen te gaan.
Wat de oplossing ook mag zijn.
Wat zijn mijn restitutieopties?
Kies uit de volgende opties:
Optie 1: Een frisse start met een nieuwe haargroeikit
Wij geloven in tweede kansen en willen u graag een nieuwe kans bieden met een gloednieuwe haargroeikit, vergelijkbaar met degene die u hebt gekocht, zonder extra kosten. Soms gaat het er gewoon om het wat meer tijd te geven!
Houd er rekening mee dat het selecteren van een nieuw product als onderdeel van onze groeigarantie telt als uw claim, waardoor u niet in aanmerking komt voor een toekomstige geldteruggave.
Optie 2: Persoonlijke voucher voor onze website
Als je geïnteresseerd bent in het verkennen van verschillende opties uit ons productassortiment, kunnen we een voucher uitgeven die overeenkomt met de waarde van jouw eerste aankoop voor gebruik op onze website.
Optie 3: Geld terug (exclusief verzendkosten)
Als je liever een restitutie wilt, begrijpen we dat. We zullen een restitutie verwerken voor de kosten van de haargroeikit. We willen ervoor zorgen dat jij volledig tevreden bent, ongeacht welk pad je kiest. De productverpakkingen dienen wel naar ons toegestuurd te worden, zodat wij onderzoek kunnen doen hiernaar.
Het retourneren van productenverpakkingen is een vereiste voor het ontvangen van garantieservices. Dit beleid is geïmplementeerd om te zorgen voor een correcte verwijdering van lege verpakkingen en om studies te vergemakkelijken die kunnen bijdragen aan de verbetering van onze producten in de toekomst. Houd er rekening mee dat klanten verantwoordelijk zijn voor het dekken van alle kosten die verband houden met het retourneren van producten. Het is geheel aan u welke bezorgdienst u kiest, maar het pakket moet rechtstreeks naar ons magazijn worden verzonden en niet naar een pakketbox.